O inwestycji
Inwestycja przy ul. Żeromskiego, ul. Kilińskiego i ul. Focha
Partner Dom Development Spółka z o. o. z siedzibą w Radomiu przy ul. Staroopatowskiej 24, właściciel nieruchomości usytuowanej przy ul.: St. Żeromskiego 35, ul. J. Kilińskiego 14 oraz ul. F. Focha zwraca się do Państwa z ofertą wynajmu i sprzedaży powierzchni usługowych i lokali w bezpośrednim sąsiedztwie nowoprojektowanego hotelu w Centrum Radomia.
To najatrakcyjniejsze, najciekawsze, wyjątkowe miejsce znajduje się w samym sercu miasta będąc nie tylko wizytówką historyczną i kulturalną, ale także soczewką ogniskującą życie kulturalne, towarzyskie i biznesowe Radomia.
Nowe Centrum Radomia czyli pomysł na...HOTEL, RESTAURACJE i wiele innych...
Główna, frontowa część Zabytkowego Pałacyku Dawnego Towarzystwa Ziemsko-Kredytowego, usytuowana od strony ul. St. Żeromskiego wraz z północno-wschodnim skrzydłem, zwanym łącznikiem – przeznaczona została pod działalność hotelową. Od frontonu tej części Pałacyku rozpościera się widok na okazały i stylowy pasaż miejski oraz nowocześnie zaaranżowane, podświetlane fontanny, które swoim charakterem idealnie komponują się z zabytkową stylistyką Pałacyku jak i pobliskich kamienic. Te, jakże atrakcyjne walory zabytkowej nieruchomości Partner Dom Development Sp. z o.o. planuje wykorzystać i adaptować na hotel, w którym pokoje gościnne znajdować się będą na I piętrze i na poddaszu budynku z recepcją na parterze i reprezentacyjnym wejściem z patio od ul. Focha. Do dyspozycji naszych Gości planujemy oddać ok. 50 pokoi hotelowych, z wszelkimi wygodami. Powierzchnia użytkowa projektowanego hotelu to 1 748,81 m².
Nowe Centrum Radomia to jednak nie tylko hotel. Poza pokojami gościnnymi na wyższych kondygnacjach, na parterze oraz częściowo w piwnicy nieruchomości planujemy zlokalizować 4 lokale restauracyjno - gastronomiczne o powierzchni od ~140 m² do ponad 200 m², które obsługiwać będą gości zarówno z zewnątrz jak i gości hotelowych. Każdy z obiektów posiadać będzie osobne zaplecze kuchenne i niezależne wejście dla gości z poza hotelu. Restauracje będą mogły korzystać z powierzchni patia oraz placu z bezpośrednim widokiem na fontanny przy ul. Żeromskiego, w zorganizowanych ogródkach w okresie letnim. Dostęp do restauracji będzie możliwy również z hotelowego foyer, gdzie poza recepcją przewidujemy również barek i dostęp do sali konferencyjnej.
Budynek współczesny 5-kondygnacyjny przy ul. Kilińskiego 14, będzie natomiast idealnym połączeniem funkcji hotelowej jak i usługowo - komercyjnej. Na parterze budynku przewidziano hol wejściowy z nowoprojektowaną windą i recepcją. Usytuowane tu powierzchnie przeznaczone zostały do wynajęcia pod szeroko rozumianą działalność usługową i handlową. W najbliższym czasie chcielibyśmy nawiązać współpracę z najemcami prowadzącymi działalność skorelowaną z działalnością hotelową np. salon usług kosmetycznych, fryzjerskich, fitness, salony beauty&SPA etc. Zaprojektowaliśmy 5 niezależnych lokali z możliwością ich kombinacyjnego łączenia, o powierzchni od ~27 m² do ~98 m². Nad witrynami lokali przewidziano świetlisty pas reklam i szyldów. Na I kondygnacji budynku współczesnego zaplanowaliśmy powierzchnie komercyjne, z przeznaczeniem na biura, gabinety lekarskie etc.
Do dyspozycji gości, najemców i klientów oddamy również garaż podziemny dla 27 aut o powierzchni użytkowej ponad 700 m², oraz 11 miejsc postojowych zewnętrznych urządzonych na poziomie terenu.
Projektowany budynek usługowy dedykowany spożywczym sklepom sieciowym, o łącznej powierzchni ok. 600 m² wraz z 11
miejscami postojowymi, z dostępem zarówno od ul. St. Żeromskiego, ul. Kilińskiego i ul. Focha.
Obiekty powyższe są zlokalizowane na działce o nr ewidencyjnym 130/2 o powierzchni łącznej 3 800 m².
OGÓLNE CECHY NIERUCHOMOŚCI, STAN OBECNY I PLANOWANY PRZYSZŁY
Ogólny stan techniczny określonych wyżej budynków jest dobry, a aktualnie trwają prace projektowe i przygotowawcze do remontu mającego na celu podwyższenie ich standardu, adaptacji do aktualnych wymogów i przyszłych możliwych funkcji a w szczególności:
- adaptacja obiektów do uniwersalnych funkcji: usługi restauracyjne, gastronomiczne, hotelowe, handlowe,
- rewitalizacja Pałacyku Dawnego Towarzystwa Ziemsko-Kredytowego,
- reorganizacja pomieszczeń użytkowych poddasza Pałacyku w celu poprawy ich funkcjonalności,
- wymiana instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, urządzenie węzłów technicznych, sanitarnych oraz uzupełnienie instalacji teletechnicznych,
- zmiana układu kubaturowo-przestrzennego niektórych pomieszczeń,
- rozbudowa obiektów od strony południowo-wschodniej oraz obsługa wszystkich obiektów w zakresie funkcji usługowych przez zapewnienie ok. 35 miejsc postojowych.
Po zakończeniu wyżej określonych prac przekażemy Najemcom i Właścicielom do dyspozycji bardzo przyjazne i w pełni funkcjonalne powierzchnie do swobodnej aranżacji. Planowane rozpoczęcie prac nastąpi latem 2016 r. Zakończenie prac (I etap) w terminie do końca III kwartału 2017 roku, a do końca II kwartału 2018 roku przewidujemy finalizację wszystkich przewidzianych prac (II etap).